Procedure beschrijving voor reserveren losse tickets en desgewenst verplaatsen naar ander tijdvak
Los bad ticket reserveren
Als je wil reserveren voor een los bad, doorloop je onderstaande stappen:
- Indien je meer controle en inzicht wilt hebben in jouw aankopen, maak dan eerst een account aan in MIJN-WATERMAN omgeving via de knop in het submenu “Inloggen”
- Druk anders of vervolgens (na aanmaak van een account) op de knop ‘Reserveer nu’ in het menu “Koop tickets” (houders van een abonnement kunnen een gratis reservering doen vanuit het abonnement bij “Mijn producten”)
- In beeld verschijnt het rooster. Kies hier het gewenste tijdstip.
- Druk op de knop ‘Toevoegen’. Het product is nu toegevoegd aan je winkelwagen.
- Ga naar je winkelwagen.
- Doorloop alle stappen om de betaling af te ronden. Zie voor meer uitleg: Tickets kopen – Winkelwagen.
- De reservering is nu definitief. Je ontvangt hiervan een bevestiging.
Reservering annuleren van gekocht los bad ticket
Je hebt de mogelijkheid om een reservering te annuleren of te verplaatsen voorafgaand aan het aangeschafte tijdvak. Dit regel je eenvoudig zelf via de MIJN-WATERMAN Omgeving. Hiervoor dien je wel een account te hebben.
Nadat je bent ingelogd via jouw email-account, doorloop je de volgende stappen:
- Ga in de MIJN-Omgeving naar het tabblad ‘Mijn producten’.
- Zoek het product op dat je wil annuleren.
- Druk op de rode knop ‘Annuleren’.
- Er verschijnt een pop-up in beeld. Hierin wordt gevraagd of je de reservering daadwerkelijk wil annuleren. Druk op ‘Reservering annuleren’.
- De reservering is nu geannuleerd. Via de MIJN-Omgeving kun je met de eerdere aankoop opnieuw reserveren in een ander tijdvak (knop “Opnieuw reserveren”).
Let op! Bij het annuleren van een reservering heeft een bezoeker maximaal één maand de tijd om opnieuw te reserveren. Daarna verloopt het ticket.